lina till akuten :S

hejsan nu har jag nyss kommit hem från skolan typ :P eller slutade ju halv tre men tog mej en liten shoppingrunda innan jag satte mej på bussen hem :P inhandlade lite småsaker som rengöringssaker till ansiktet, puder, hårsnoddar och en väska :P en väska var verkligen behövligt ! lägger in bild senare ;)

måndag idag och en ny skolvecka är startad :P dagen började med en promenad i det hemska vädret i mina 10 cm  high heeled shoes!  hade ju inte tänk mej en promenad idag heller .. sen efter det började vi rulla hår på spolar vilket inte gick min väg idag :O hade verkligen inget tålamod .. men sen hände det en hemsk sak ! lina började må illa och höll nästan på att svimma , så hon fick lägga sig ner i en soffa och så kom sjuksköterskan och tittade till henne .. men hon blev inte bättre så hon fick hämtas med ambulans och köras till akuten :O stackars linisen .. men fick sedan ett besked av siw på eftermiddagen att det var okej med henne , tur för dej det lina ! :D hoppas du mår bättre :)

just nu kan jag ju bara säga att jag är så sötsugen ! funderar på att rota fram lite glass ur frysen och smaska på ;) haha , jag som sa till mej själv att inte äta godis under skoldagarna :P fast glass är ju inte godis , ha ! :D



vi hörs senare ! , med en bild på väskan ;)

ha det bra så länge , puss&kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0