möbler ..

hejsan! nu har jag nyss kommit hem från stan , vi har varit och tittat efter möbler till flytten :P vi ska praktiskt taget sälja allt vi har nu och köpa nytt , och det ska bli kul och skönt ! :) var på sommarlagret och hittade ett köksbord med sex stolar till för ett mycket bra pris :P vi skrattade ganska mycket åt emma också som gick runt och pratade om ett sexbord xD haha , alltså ett bord med sex sittplatser - alltså ett sexbord blev det ;) hittade även en soffa på mio som var skön , fast mamma var för kort så hon nådde inte ner ;D

vi hämtade även cindy (min kusin) i stan och hon ska sova här hela helgen :P puh, det lär bli en jobbig helg ;) haha , jobbig fast på ett kul sätt :) ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra , älsklingen är på väg att bli sjuk han, stackare.. sen så har de flesta åkt iväg på handbollscup idag , så det blir väl en hemmakväll med lillkusinen då ;)



en gammal bild på cindy och emma :) sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0