nu är det helg :)

hej igen :) snart är ännu en skolvecka avklarad och jag förvånas fortfarande över att veckorna går så fort :O sitter i skolan nu och har data , och har precis gjort klart en uppgift och ska snart börja på en ny .. ganska drygt , men skönt när det är gjort och när man ändå är i skolan är det lika bra att göra något vettigt! bortslösad tid annars ju :P planerna efter skolan är nu lite ändrade , jag struntar i efter att leta sax och hämta ut bilen med syrran och åker hem direkt klockan ett istället :) vilket jag är mycket mer sugen på :P sen när jag kommer hem ska jag väl göra mej lite iordning och efter det åka in till staden igen , till Lina där vi ska ha lite tjejkväll ! :) jag kommer dock få ta det lugnt och åka hem ganska tidigt eftersom jag ska spela fotboll imorn :) det är nämligen dags för hallvärmländskan igen och denna gången är jag ännu mer laddad , och denna gången är även några handbollstjejer med! :D


nu har strömmen gått här också , så jag får se när detta inlägget kommer fram ;)
vi hörs senare! puss&kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0