nyfärgad :)

hejsan :) nu har jag precis kommit ut ur duschen och tvättat ur blekningsmedlet :P idag har jag klippt erik och jocke j , och så har jag slingat håret på emma och mitt eget  :) jag blev tyvärr lite fläckig , (emma :O) haha , och eftersom jag har så enormt tjockt hår så blir det bara i överhåret som vanligt :P så underhåret får jag ta en annan dag ;) men det duger nog ! funderar på att titta lite på lets dance men är faktiskt inte så jätte sugen :/ så kanske sitter kvar här och grejar lite :P sen blir det en tidig kväll för mej förhoppningsvis :P om inte jocke kommer sen när han kommit hem från katrineholm , för då får jag ju va uppe och vänta på honom också :)

ska nog måla lite fransk manikyr sen , då har jag iaf något att göra ett tag ;) fast jag lyckas alltid kleta med nagellacket innan det hinner torka :/ klantig som jag är ! men aja , uppdaterar med kort på eriks frisyr och mitt hår senare när det är torrt och så ;)

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0