stilkväll ;)

hej igen , kom hem för en stund sen och nu sitter jag och käkar nudlar , vilket är den vanligaste vardagsmaten för mej :) är inte en så duktig kock , haha :) ska ju heller inte äta mej för mätt eftersom lina ska boka bord på vedugnen klockan sju :) så då blir det att dra dit och käka , med nästan hela klassen kan man säga att vi har blivit till slut :P ska börja göra mej lite iordning nu efter att jag har ätit upp och sen klockan fem ska jag sätta mej på bussen igen in till lina :) ska ta med mej kameran ikväll så jag får lite sköna bilder på brudarna , som jag lägger in ikväll kanske(eller imorn) ;) eftersom jag ska upp imorn så tar jag bussen hem klockan elva ;) 


  
en osminkad elin och dagens outfit ;)


nej , nu har jag nästan ätit upp ! vi hörs förhoppningsvis senare :D
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0