torsdag :)

hejsan ! nu har jag nyss tittat på one tree hill , det är en rutin som kommer igång nu sådär direkt efter skolan varje dag ;) haha . idag började jag ju med idrott klockan halv elva , hade alltså sovmorgon :D och nu efter jul så ska vi vara tre klasser som har idrott tillsammans :P alltså stil, inredning och mode/texil .. fattar ni vad mycket folk ? fast det brukar ju bara vara åtta med från våran klass typ :S vilket är mycket dåligt :P träffade även jossa , linnea och emma i sporthallen , för precis innan våran lektion så hade det varit uttagning till handbollsgymnasium för 93:or , så pratade med dom lite och sen så fick de även se våran "icke så seriösa" idrottslektion :) hade strumpfotboll, badminton, gymmade lite och sen i slutet körde vi "femman" (styrkeövning) ..

efter idrotten kände jag och viktoria att det skulle var så gott att åka till donken och käka eftersom det var fisk i skolan ! och usch , jag hatar fisk :O så vi begav oss donken, och jag fullkomligt halsade i mej colan kan jag lova ;)  sen efter det så skulle vi köpa lite godis och tuggumin , så då missade vi bussen också :) blev en massa promenader , jobbigt var det i klackar och med en stor bag ;)  sen väl i skolan hade vi engelska och svenska , vilket gick otroligt fort ! vi tjatar så mycket så att tiden bara rinner iväg ;) hihi .. blev en massa diskussioner om olika ord med mera , jag väntar bara tills vi ska ha en diskussion med argumentation och debatter , det kommer bli kaos ! :D



och nu sitter jag här , och väntar på att det ska bli träning :) idag är det springning som gäller och tror faktiskt det är lotta som ska hålla i träningen idag igen , och då blir det jobbigt ! :) hon har ett jäkla tempo och så blir det säkert ett flertal intervaller i de brantaste backarna hon kan hitta :) jag förbereder mej på att vara helt slut ikväll ! :D


nej , dags att packa väskan och dra iväg snart !

puss&kram !

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nehe , är de så Elin,? de kunde inte ja förstå heller :O

2009-01-08 @ 21:33:34
URL: http://jonasandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0