tränad och klar ;)



hej , nu har jag nyss kommit hem från träningen och har också hunnit fått lite mat i magen :P denna träning blev lite strulig eftersom orienteringsklubben hade hyrt inomhushallen på våran tid :P så vi var i omklädningsrummet på strandvallen istället , men det förstod inte tyvärr inte alla och så sa orienterarna att dom skulle åka hem :P så till en början var det bara jag och lotta :P sen kom det lite fler så till slut blev vi fem stycken iaf ! mycket skön träning kan jag lova, med riktigt roliga styrkeövningar som man kan göra två och två :) blev även lite dans på slutet även denna gång till rock away med lazee ;) måste ha sett bra roligt ut att dansa i det lilla omklädningsrummet , men kul va det ! :D

nu ska jag snart gå och lägga mej , och hoppas på att jag somnar ! har ju sovmorgon imorn också :D gött , börjar 10.30 varje torsdag nu framöver , eller har en resurstimme på morgonen men eftersom jag inte har något efter mej så kan jag sova då :P har ju fått ett nytt schema nu , vilket var ännu bättre än det innan ! slutar tidigare imorn än vad vi brukade också så nu har jag två timmar på mej innan träningen än bara en som det var tidigare :P det är skönt att hinna koppla av lite efter skolan också :)


nej , nu ska jag gör mej klar för sängen och sen soova !

sov så gott , godnatt !

Kommentarer
Postat av: Jonas

Dina E sitter åt fel håll ju:O

2009-01-07 @ 23:32:28
URL: http://jonasandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0