träning :)

hejsan , nu är jag nyduschad och klar ;) hade ju träning förut och hade förväntat mej en stenhård träning , men det var den faktiskt inte :P niclas hade ju oss idag , men eftersom lotta sa åt han att ta det lugnt första gången så tog han det vääldigt lugnt .. okej , det var väl lite jobbigt , men inte så där jääätte jobbigt så att man känner sig helt slut :P sa även till elin att det skulle vara skönt att ha en träning som är så hård så att man spyr ! så hårt har jag aldrig tränat och skulle vilja testa faktiskt , vad skönt ! :D inte att spy , men träna hårt menar jag ;) och visste ni att om ni tränar så hårt så att ni spyr så har ni fortfarande 30 % kvar att ge ! , så säg inte att ni är helt slut förän ni verkligen är helt slut ! :P

ska snart gå och lägga mej faktiskt , ska bli skönt att få sova ut och imorn börjar jag ju halv elva  :) mums vad skönt! träffar ju även josefin då , och då ska jag berätta min lilla plan för henne som jag kom på förut :P hihi..



sov gott , godnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: coach

kul att ge dom där sista 30% (har iofs hört att det är 40%) och sen vara död O_o

2009-01-15 @ 12:03:45
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/
Postat av: elin

sv: jadu , 10 % hit och dit ;) haha .. jag sa aldrid att man skulle fortsätta efter att man spytt ;)

2009-01-15 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0