välkommen helg !

hejsan , nu har jag precis kommit till skolan och börjat med data :P första och näst sista lektionen denna fredag! ska bli skönt med helg nu för jag känner mej otroligt sliten .. sov ju hos min älskling inatt och det var så himla svårt att gå upp imorse ! det är sånna här dagar man vill bli "sjuk" och bara ligga kvar och mysa ! men jag fick ju pallra mej upp ändå, medan jocke låg kvar och sov :P märkte även att det var världens snöoväder när jag skulle gå till bussen och det var ju nästan livsfarligt att gå eftersom man inte såg isfläckarna under snön :O var bra nära att åka i backen flera gånger ! :P

efter skolan idag ska jag möta upp syrran inne i stan och köpa sax och slingfärg :P sen blir det att åka hem och klippa emma och erik , och även slinga håret på mej och emma :) det är dags för lite nya ljusare slingor nu känner jag ;) funderar även på att åka och sola lite också , det skulle vara väldigt skönt faktiskt :) sen så får jag ju verkligen inte glömma att köpa min traditionella feta godispåse ! :) man måste ju gotta sig lite nu när det är helg ! längtar som en idiot tills imorn också ;) är så suuugen .. ska ju först vara med jocke , titta på bandy , träna och efter det smäller det ! :D

nej nu ska jag försöka bli klar med uppgiften här :) är väldigt dryg känner jag :/ men men , vi hörs iaf senare ! ;) kommer nog bilder på hur mitt , eriks och emmas hår blev ;) hihi , puss&kram !

Kommentarer
Postat av: felicia

vart är det fest? eller ah vart ska du/ni? ;))

2009-01-23 @ 10:56:56
URL: http://ffflisan.blogg.se/
Postat av: felicia

vart är det fest? eller ja vart ska du ? ;)) hehe.

2009-01-23 @ 10:58:19
URL: http://ffflisan.blogg.se/
Postat av: Julia

sjukt cool header du har asså! skitfina ögon :D

2009-01-23 @ 17:38:37
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0