sjukt !

hejsan :) nu har jag nyss kommit hem från träningen som var mycket rolig :P lite fotboll och styrka ;) var ju kvar efter skolan förut och lyssnade på portfoliegenomgången , men det hon sa var inget nytt tyvärr .. men nästa gång ska hon gå igenom hur en portfolie ska se ut :P efter skolan mötte jag upp syrran och mamma för att käka mat på donken , (lite onyttiga) sedan drog vi vidare till klädestjänst och letade efter balklänning åt emma :P och vi hittade en jättefin som emma kanske ska köpa , mycket fint med v-ringning både fram och bak :) och färgen passade henne perfekt ! efter det drog vi hem och bytte om och drog vidare till lägenheten för att ta lite mått och sedan åkte vi till träningen :P



fick reda på att andreas hade sovit hemma hos oss också när han hade fått magsjuka ! vilken himla tur att jag sov hos jocke inatt :O sugen på att åka dit idag igen men det blir nog inget med det eftersom jag måste göra engelskläxa :/ blir inte så mycket gjort om jag åker dit tyvärr ..


föresten ,vet ni vad mamma gjorde förut ? hon gick in på systemet och köpte 44% sprit mot magsjuka :O haha , så om jag börjar spy ska hon tydligen supa ner mej med det för att få mej frisk ! haha, jäklar vad sjukt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0