skola imorn !

tjenare ! sitter här och käkar lite godis som blev kvar sen igår ;) var ju inte så godissugen som ni vet ! vi var ju på ikea förut som jag nämnde förut , och denna gången fick vi lite grejer med oss hem ;) fyra plastlådor som vi ska ha grejer i när vi flyttar och en hylla , "expedit" hette den :) den ska vi ha i hallen när vi flyttar och ha flätade träkorgar i , och frågar ni mej så tror jag det kommer bli jättesnyggt ! :)

dagen har i stort sett bara gått ut på att vara på ikea , varit hemma en stund också :P då blev det grovrengöring av min sminkbox , tvättade alla penslar, svampar och puderpuffar , torkade även ur boxen så nu är allt skinande rent inför skolstarten ;) även jag är riktigt ren , tog mej ett litet bad förut och peelade kroppen, lade ansiksmask och hade i hårinpackning osv ;) så skönt är det :P kommer nog sakna det en del nu när vi flyttar , det är ju ett litet minus att det inte finns badkar där :/ men jag får väl försöka bada så ofta jag kan här tills dess och sen kan jag nog kanske krypa ner i älsklingens badkar någon gång ;)



 hoppas ni får en trevlig skolstart imorn :)

puss&kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0