blåbärspaj med josse

Hejhej! Som jag nämnde imorse så var det ju fint väder och då åkte ju jag och Josse till trulsen och la oss och solade och pratade om allt möjligt. Va kvar där till tre ungefär och då gick vi upp till henne för att äta, och på vägen till henne lyckades vi hitta världens bästa blåbärsställe så vi bestämde oss för att plocka lite blåbär och göra en blåbärspaj! Kan lova er att den blev jättegod! Blåbär är något av det godaste jag vet och blåbärspaj med vaniljsås med :)

Anna kom även och umgicks med oss och precis när det började regna så ville vi ut och gå. Men har man paraplyn så funkar en promenad lika bra i regnet! Gick till Emils lägenhet för att se hur fint det hade blivit och det blev faktiskt en riktig stor förändring även om hon bara hade bytt kuddar, gardiner och ställt fram lite ljus och sånt. Tänk vad lite inredning kan göra! Efter att vi hade varit där ett tag så gick vi tillbaka och sen åkte jag hem, och nu sitter jag här. Är faktiskt ganska trött även om jag sov ganska länge så det blir nog en tidig kväll för mig..





Väldigt dåliga bilder! Men det är i alla fall på mina vattenblåsor på hälarna som jag fick av mina nya skor :O Har blåsor på båda hälarna och dom är gigantiska! Inte kul..

Får be om ursäkt om det har varit väldigt mycket fotbilder nu det sista också! Haha :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag har också gjort blåbärspaj ;) MUMS!

2009-07-15 @ 23:17:01
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0