heldag på beachen

Hejhej! Nu är jag hemma efter en heldag på stranden. Jobbade ju även imorse men slutade klockan tolv så då åkte jag hem och åt och gick ner till öna där Jocke och hans kompis Jesper va. Va trevligt att träffa honom faktiskt, han är ju en barndomskompis till Jocke.. Efter några timmar på öna åkte vi till trulsen för att träffa lite folk och sen runt fyra igen skjutsade Jocke tillbaka mig till öna där jag har varit tills nu.. Älskar kvällarna när det fortfarande är varmt och ljust! Det är så här det ska vara året om tycker jag. Har bränt mig lite i ansiktet också men det gör inget..

Imorgon är det sista arbetsdagen för denna veckan och efter att jag har slutat jobbat ska jag in till stan.. Ska hitta present till syrran som fyller år på söndag och sen lite senare ska jag möta upp mina älskade och mycket saknade klasskompisar och åka till Gunnar och åka båt och grilla med dem.. Ska bli hur mysigt som helst! Har saknat ihjäl mig efter järngänget så jag tror jag spricker snart så imorgon då jävlar brudar! ;D

Hoppas ni haft en underbar dag! Puss&kram



mitt hår har blekts en del som ni ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0