kvällspromenad

Hej! Nu har jag nyss kommit hem efter en lång kvällspromenad med Josse och Anna, och då menar jag lång.. Började gå hemifrån mig kvart över nio till Josse där jag mötte upp dom och fortsatte gå runt hela grums, och det är inte förän nu några timmar senare som jag har kommit hem.. Skönt att gå ändå, kändes inte som att tiden gick så fort! Men när det började bli mörkt ute så va det bäst att titta på klockan och dra sig hemåt.. Kan ju säga att det inte va världens powerwalk heller, så kanske därför det tog så lång tid.



Underbart bra skärpa på bilden hörreni! Nej men ni ser väl lite av min "kvällspromenads-outfit" i alla fall , haha.

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag upp och med mamma till hasseldalen och hjälpa henne i kiosken, *suck*. Ja jag suckar över det, för jag är verkligen inte sugen på det. Visst om någon kompis hade följt med, men nu är det bara jag och mamma, och om det är fint väder så vill jag inte sitta inne i en kiosk :( Kommer nog inte göra det heller, utan ligga ute och sola men ändå. Kom gärna och hälsa på mig om någon skulle ha vägarna förbi!

Puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0