liten uppdatering

Hejhej! Nu har jag nyss kommit hem och sitter här nyduschad och go och tänkte uppdatera lite. Blev ju inga bilder igår som ni kanske märkte men det kommer snart istället.. Hann ju aldrig uppdatera eftersom Jocke var snabbare än vad jag trodde igår och hämtade upp mig precis efter att jag hade skrivit det sista inlägget. Så vi åkte hem till han och tittade på ice age 2 och myste! Måste ju se tvåan innan trean ses ;) Ska göra iordning mig lite och sen åka till grums och va med Josse, Anna och Sara. Va längesen vi hittade på något allihop nu. Får se vad vi hittar på men något skoj lär det bli..

Hade inte så mycket mer att säga så jag säger väl puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0