måndag

Hejhej! Nu är jag hemma igen. Igår var jag ju hos Jocke hela dagen och eftersom det var söndag så tog vi det mest lugn :P Spelade lite kort och tittade på tv och så. Var även en sväng till kil och hämtade Tobbe och Johanna. Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, solen börjar ju titta fram så man kanske borde gå ut och gå? Sen kanske jag ska höra av mig till Anna och Josse och se vad dom hittar på. Jocke ska ju ut ikväll med lite folk, skulle egentligen också ha följt med men eftersom det blir så mycket nu under veckan ändå så struntade jag i det ;)

Är taggad till tusen inför onsdag och fredag! ;D Ska bli kul att hälsa på hos både Desse och uppe i torsby!

Nej nu ska jag äta lite mat, ha en bra dag! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: lina

är också taggad som fan! SÅ jävla härligt att du är på elin :D

2009-07-20 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0