något jag verkligen behöver

Något jag verkligen skulle behöva köpa men är för snål för att köpa är mobil. Jag är inte den som har haft jättetur med mobilerna och det kan bero på att jag är ganska så slarvig av mig. Första mobilen "bröt" jag av, andra "kastade" jag i backen, den tredje stoppade jag in i tvättmaskinen osv..

Mobilen jag har nu har jag fått låna av min snälla kusin som inte använder den. Men det värsta med mobilen är att den är så seg! Vet inte vad det är för fel men det tar 20 minuter för den att typ starta upp efter att den har varit avstängd, så man kan till exempel inte gå in på inkorgen på 20 minuter! Sen så får den spasmer ibland tror jag. Som för en minut sedan. Då fick jag två sms samtidigt och då började den vibrera! Och slutar inte vibrera hur mycket jag än försöker att stänga av.. Var tvungen att springa in till syrran för att visa henne och hon skrattade ihjäl sig!

Men tyvärr så är jag snål när det gäller mobiler och det tar nog ett tag för mig innan jag köper en ny. Ibland är jag faktiskt så smart så att jag vet att det finns folk som tröttnar på sina mobiler efter någon månad och då är det bara fråga om man får låna dom ;) Ajajaj, vad snål jag låter!! Men varför kasta bort pengar på saker som ändå bara går sönder när man kan få så mycket annat som är så mycket bättre! :)



än så länge duger det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0