nattinlägg

Hej igen! Blir ett litet inlägg innan jag går och lägger mig nu. Har nyss tittat klart på filmen Mammut, som inte va så värd att se. Men sällskapet var det inga fel på, inte grönsakerna vu doppade i dipp heller, mums! Träningen förut var skön, men herregud vad jag har tappat! Jag känner mig inte alls i form och vet knappt hur jag ska sparka på en boll. Måste fokusera ordentligt innan matchen imorn..

Förutom att spela match imorgon så ska jag vara med Josefine. Det var riktigt längesen sist! Får se vad vi hittar på. Får hoppas att det blir fint väder så att man kan vara i solen och få lite färg! För så bleka som mina ben är nu har dom nog aldrig varit under en sommar!:O

Nej nu ska jag gå och lägga mig, sov så gott! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0