vad som händer under helgen

Hejhej! Tänkte uppdatera lite snabbt nu vad som kommer hända de närmsta dagarna nu innan jag åker till Jocke. Imorgon ska jag till Filipstad till Desirée i min klass med några tjejer och så blir det lite grillparty där sen på tordag så åker vi direkt upp till Torsby och bor hos Lina och Julia och på fredagen blir det mer party i sunne på fryksdalsdansen. Björn Rosenström får man ju inte missa! Och på lördagen åker jag hem igen..

Ha en bra helg! Det tänker jag ha i alla fall.. Och försök att inte sakna mitt bloggande för mycket ;) haha, men jag tror ni klarar er, eller hoppas det ! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm du är så härliiiig:D du är bra fin också så jävla najs brud asså finare har man ju aldrig sett :D från hemlig beundrare

2009-07-22 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0