bal

Hej! Nu har jag nyss kommit hem från stan.. Skjutsade ju först in syrran till Sofia där de tog lite kort, sen kom det en limousine och hämtade dom :O Fy fan vad avundsjuk jag blev! Jag ska också åka limo på min bal :D Sen åkte vi till vågmästarn där de tog mer kort med hela klassen och sedan var det bara att bege sig till nöjes.. Det va hur mycket folk som helst och alla va jättefina! Så mycket olika frisyrer och klänningar var det också, och man blev ganska så sugen på att ha bal själv.. Jag tycker det är så himla kul när alla gör sig så fina! Till och med killarna för en gångs skull ;)

Hann även att övningsköra lite idag med, och det går bättre och bättre.. Börjar bli riktigt bra på att köra bil ju! :D

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och vara stolt över min prestation idag.. Inte dåligt av mig att göra hela frisyren och allt när vi knappt har lärt oss uppsättningsmetoder och sånt.. Men min känsla är det inte fel på :) Ska försöka lägga in bilder på hur det blev imorn, om inte syrran sitter hela dagen med kameran, hehe..

Ha en fortsatt bra måndag! Puss&kram

Föresten hoppas att stilarna hade det kul i arvika idag! Är så himla ledsen över att jag inte kunde följa med .. Men det får bli en annan gång, hoppas ni hade det trevligt på spa ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0