byxdressen är min

Hej! Nu har jag kommit hem från stan. Åkte in med sara imorse och mötte upp Anna och såg gick vi runt och tittade lite.. Och ni kan nog aldrig gissa vad jag har köpt! :D EN BYXDRESS! :) Skitsnyggt är det! Visst är det folk som säkert tycker att det är fult, men jag tycker det är ascoolt! Den är inte kort heller, utan lång ;) Den är dock lite stor runt bröstet men ska sy dit axelband, sen sitter den nog perfekt.. Köpte mig ett skärp, en bikini och ett halsband också.. Ska börja sy nu så ni får se bild på allt jag köpt senare!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vill bara tipsa om en GRYMT bra sajt där du kan få GRATIS märkeskläder, prylar och presentkort till några av Sveriges trendigaste butiker.

Kolla in http://www.freestreet.se/?r=1115



/Lotta Johnson

2009-06-09 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0