fint väder

Hej! Imorse vaknade jag runt åtta eftersom de började med altanbyggandet idag, så blev ganska sur när de började hamra precis utanför mitt rum.. Men tvingade mig i alla fall sova en timme till i oväsendet, sen gick jag upp och blev överlycklig över vädret.. Blev lite mindre glad när jag kom på att jag inte kunde gå ut och lägga mig i solen, men ringde till Anna och sen till Josse och lyckades få med henne ner till trulsen, och det var tur det för underbart väder har det varit! Fick ju även sällskap av Anna lite senare och även Jocke, Jerker och Davidsson.. Har nyss kommit hem nu och ska äta mat och sen börja ladda inför matchen ikväll.. Det är en måste-vinna-match ! Klockan 19.00 på vallen, mot mallbacken!





har väl ändå lyckats få mig lite färg idag, men ännu bättre väder har ju lovats imorgon! :D

Ha det bäst så länge! puss&kram

Kommentarer
Postat av: lina

mallbacken, det är ju torsby det :D

2009-06-22 @ 15:46:08
Postat av: lina

mallbacken, det är ju torsby det :D

2009-06-22 @ 15:47:01
Postat av: elin

sv: ja det är det! någon du känner som är med eller ? ;)

2009-06-22 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0