fotboll

Hej igen! Dagen idag har gått ganska bra, förutom att jag blev lite väl rastlös men eftersom jag sov så länge imorse så blev dagen ganska kort. Har ju tränat och vi var inte många kan jag säga! Riktigt dåligt, men roligt va det.. Tittade även på när Jocke spelade efter min träning och rött kort fick han den klanten ;) Har nyss tittat på fotboll på tv:n också, spanien-england u21. Ganska kul att titta på juniorer så där eftersom det är roligare spel och så, matchen är inte slut än tror jag men england såg ut att vinna :)

Planerna inför imorgon börjar sakta men säkert ta form faktiskt.. och det verkar bli bra! :D

Men just nu så vet jag inte vad jag ska göra, ska väl vänta på att Jocke kommer och under tiden ska jag nog göra lite ansiktsbehandlingar ? Alltid skönt att va fräsch i hyn! haha

Ha en bra kväll! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0