fyndat på loppis

Godmorgon och förlåt för lite kass uppdatering av mig igår. Men så är det ibland och faktiskt så har man massa annat att göra. Dagen igår började i alla fall med loppis/auktion nere på stranvallen där jag var och hjälpte till. Och det var riktigt kul! Har aldrig varit på loppis förut och har varit lite skeptiskt till det men herregud vad fina saker det fanns! :O Det fanns verkligen allt också t. ex kameror, prydnadssaker, väskor, lampor, leksaker, böcker.. Ja allt ni kan tänka er! Och självklart så fyndade jag två väskor där för 40 :- sammanlagt!
 




Efter loppisen var det dags för match mot Råda, och den matchen vann vi med 10, som tur var får jag väl säga! Jag va så jävla förbannad efter matchen för så dåligt som vi spelade då har vi inte spelat på hela säsongen och ska inte spela igen! Jag blev så frustrerad under matchen till och med så att jag nästan började gråta! Ja herregud, igår tyckte jag inte ens vi va värda att vinna så som vi spelade .. Men jag vet att vi inte spelar så annars så det var bra att vi vann :)

Sen efter  matchen så provsminkade jag Emma och Malin inför deras bal, och det blev bra. Sen runt sex kom det lite folk och så började vi göra i ordning för att grilla. Tio pers tror jag vi blev och det va jättemysigt! Tack brudar för att ni finns ;) <3

-

Just nu så väntar jag på att Erica ska komma och så ska jag provsminka henne inför balen också, eller visa hur hon ska göra eftersom jag inte kommer kunna sminka henne när hon har bal. Sen ska nog jag och mamma övningsköra. Äntligen! Måste ta tag i det här så att jag kan börja köra på vägarna snart , annars lär jag ju aldrig ha körkort då jag fyller 18 ..

Vi hörs! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina väskor! Synd att jag sov bort hela dagen då, annars hade jag säkert också hittat något fint ;).

Gå in på den här länken och följ anvisningarna så kan du skaffa dig EN MILJON läsare till din blogg, helt gratis!! :D http://www.viraltrafik.se/?linddh



Det funkar, jag lovar =). Kram Felicia!

2009-06-07 @ 15:49:45
URL: http://fellindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0