grillning och fotboll

Hej igen! Hur har ni det i sommarvärmen ? Jag har det hur bra som helst och bor praktiskt taget på beachen. Därför har det varit lite dålig uppdatering, men om jag tror rätt så är det nog inte så många som är inne här och läser så ofta heller när det är fint väder. Men tänkte göra en liten uppdatering nu och visa att jag lever.. Ska till Simon lite senare med folk och grilla och titta på fotbollen ikväll sen imorgon ska jag spela match mitt på dagen! Jag kommer smälta :O Ska i alla fall vara med b-laget och spela mot sommaro, så troligtvis möter jag Sandra kanske ? Kul i så fall.. Men ha en bra dag och helg nu så hörs vi någon annan dag, puss&kram




Syns inte så bra men jag har bränt sönder min rygg och mina axlar efter att jag fastnade för länge i en tidning, haha.. Skönt med lite solbränna ändå, man känner sig fräsch! Men inte kul att bränna sig så därför används solskyddet flitigt.


Får ägna en tanke till Michael Jackson som har dött, han var nog inte riktigt frisk men bra var han ändå! Vila i frid

Kommentarer
Postat av: lina

saknar dej!!!!!!! kan vi inte göra något snart?!

2009-06-26 @ 18:49:08
Postat av: elin

jag saknar dej med!!!!!!! vi får ta och komma upp till torsby nu någon helg , jag kan när som helst typ :D <3

2009-06-27 @ 12:32:38
Postat av: lina

bra!! sandra tror jag inte kunde på NÅGON (??) helg så de blir nog några veckodagar! om det går bra? får höra med alla. de blir ju bäst om man bestämmer bara några dagar innan så man har lite koll på vädret! :) till veckan ska de bli fint.. kanske då?:D

2009-06-27 @ 18:13:56
Postat av: elin

jag kan inte denna veckan för börjar jobba nu och jobbar två veckor framåt !! :( <3

2009-06-28 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0