kladdmaja





Så här ser man ut efter en heldag med målning på strandvallen. Jag förstår dock inte hur jag kunde kladda ner mig så mycket, tyckte inte jag spillde ett dugg. Lyckades ju till och med få lite i ansiktet! Det värsta är ju att färgen knappt går bort heller, så jag kommer få gå runt och vara vit.

Ska hoppa in i duschen och se om det går bort, sen ska jag nog ut i solen.. Har ju match ikväll men dricker jag  vatten medan jag är i solen så borde det vara lugnt. Blev lite ledsen att jag obbade just denna veckan, för hade jag inte jobbat så hade jag följt med älsklingen och folk upp till stugan. I det här vädret är det underbart att vara där!

Nej nu ska jag inte sitta inne framför datorn något mer, nu ska jag få något gjort istället! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0