match

Hej! Nu har jag nyss kommit hem från strandvallen och matchen blev 3-3, mycket starkt av vårat lag. Måste ju även skryta med att jag gjorde ett mål! Äntligen säger jag .. Har haft samma läge flera matchen men inte sätt den men denna gången tänkte jag att nu fan ska jag inte missa, och då gjorde jag inte det heller.. Synd att vi bara fick ett poäng faktiskt eftersom vi hade så fina chanser (som vanligt) men än en gång säger jag att man vinner inte om man inte sätter chanserna..

Ska packa upp väskan och sen åka till Jocke, ska packa lite badkläder så att det bara är att dra sig till någon strand imorn direkt när vi vaknar..

Ha det bra! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0