midsommarplaner?

Hej! Nu är jag äntligen hemma från Norge.. (Eller kom hem igårkväll men) Åkte halv sju hemifrån i tisdags och igår gick jag upp klockan åtta så jag har varit väldigt trött de här dagarna! Sov ju ända till halv ett idag! Men jag har i alla fall haft det bra i Norge och tjänat pengar och har till och med hunnit shoppat lite kläder, bland annat midsommarklänningen! Fast just som det ser ut nu så har jag ingen aning om vart jag ska vara imorn.. Skulle ju varit med stilarna men festen vi skulle till blev inte av, så nu är jag helt utan planer.. Inte direkt jättesugen på att va kvar i grums, men det får väl bli sista utvägen.. Förlåt, men fester i grums brukar inte bli lyckade i slutändan..

Vädret är ju inte det roligaste heller! Regn.. Ska regna imorn också och det är ju inge kul :( På midsommar vill man ju grilla.. Har ju hört att det ska bli fint till veckan iaf och då blir det trulsen som vanligt va brudar? ;D haha


Nej nu orkar jag inte sitta här och skriva mer, vi hörs! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0