sommar

Hej! Nu är jag hemma på "lunch", tog en paus från stranden för att få mig lite mat i magen och vad händer? Jo solen går i moln! Det är inte sant, trodde det skulle va fint hela dagen idag nu när jag är helt ledig från träningar och matcher. Men så blev det inte så nu snart ska jag nog ta och baka lite så att vi har lite fika att ta med till stranden imorgon istället.. Sen så ska jag nog klippa Stefan, haha.. Får se vad som händer ikväll, är så sugen på pizza och fet mat så det lät bli så kanske?

Nej vet ni vad? Nu skiner solen in genom fönstret igen så vädret kanske håller på att vända? Hoppas det..

Ha en fortsatt bra dag, puss&kram

 

Det är skönt med sommar och sommarkläder. Man kan bara slänga på sig en tunika och sen är det klart! Härrrrligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0