sommarstugan

Hej! Helgen i högboda har varit underbar. Vädret var perfekt och sällskapet med men om man ska jämföra med andra gånger så var det riktigt lugnt men det var mysigt det med! Blev väl bara jag, Jocke, Anna, Jerker och Andreas uppe till slut men vi hade inte tråkigt för det, snarare tvärtom, haha. Dagen idag kunde ju inte bli bättre heller, finns nog inget skönare än att vara uppe i sommarstugan nu när det är fint väder + att värmen i sjön där uppe inte är att leka med!

Just nu så ska jag faktiskt gå och lägga mig. Sov ca 5 timmar inatt så är ganska trött, sen ska jag ju upp tidigt imorgon för nu börjar mitt sommarjobb.. Kommunjobb på strandvallen har jag fått. Inte det roligaste men jag är i alla fall ute. Ska jobba 08.00-15.00 nu i två veckor framåt sen är jag ledig resten av sommaren igen.

Nej nu blir det sängen för mig, mina ögon orkar inte vara öppna längre, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0