spräckt ögonbryn

Hej ! Idag blev det ingen fotbollsmatch för mig eftersom matc hen blev inställd. Varken Sommaro eller vi fick ihop lag tror jag så matchen blir på tisdag istället. Men även om det inte blev match för mig så blev det fotboll ändå. Jocke spelade ju så va i grums och tittade på när han spelade.. Riktigt rolig match som blev 3-3. Lite synd bara att Jocke J (kusinen) spräckte ögonbrynet så han fick åka till akuten, sen blev Nicke skadad också så de hade inte så många avbytare kvar. Det va lite äckligt att se Jocke också eftersom det var blod överallt! Men det går bra med honom som tur är..

Nu så väntar jag på att Jocke ska ringa till mig, för ikväll ska vi upp till högboda. Ska bli kul, är riktigt sugen faktiskt! Får hoppas att Jocke J klarar sig och kan komma upp också.. Vi hörs väl imorgon eller någon annan dag! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0