student 09

Hej igen! Studentfirandet idag blev lyckat, och inget regn vilket var mycket tur! Blev så himla glad av att se alla springa ut och ha så kul och jag kan inte göra annat än att längta tills vår student! Hann ju även till Jockes student och det var så himla mycket folk på torget men på något sätt lyckades jag ändå hitta hans familj nästan direkt vilket var ganska tur, för jag får panik när det är för mycket folk som ska trängas..

Efter alla utspring så åkte vi hem och så kom släkten och firade emma.. Och när firandet var klart så åkte jag med Anna och Sara till grums för att titta på alla 93:or när de hade bal.. Det var inte så många vi såg, men de vi såg va jättefina! Vi var bara där en kort sväng, sen när jag kom hem så tog jag och brorsan en promenad till grums, där jag solade och han hyrde film.. Hyrde i taket lyser stjärnorna och jag tyckte filmen var riktigt bra! Många tårar kom det i alla fall för mig och mamma!

Nu ska jag göra i ordning allt för imorgon och sen gå och lägga mig.. För imorgon så är det skolavslutning och party på gång! Så vi hörs inte förrän på lördag för jag kommer inte hem något imorgon.. Ha det bäst så länge! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0