studentfirande

Hej! Nu är det den stora dagen för de flesta födda -90! Idag tar de alltså studenten ! Lite avundsjuk måste jag säga att jag är men ändå inte, för jag vill ju ha mycket mer tid med min underbara klass! Men tänk er sen när vi står där, jäklar vad jag kommer grina! Jaja, syrran har ju redan åkt iväg på champange frukost någonstans, hörde henne imorse när hon sprang in och ut ur mitt rum och lånade grejer, men som vanligt låtsades jag sova eftersom det är så jobbigt att bli väckt på morgonen..

Just nu håller jag på att göra iordning mig själv lite, sen klockan elva kommer Malin och då ska jag sminka henne inför hennes bal ikväll.. Sen efter det ska väl jag och mamma fixa lite med blombuketterna och sen ska vi åka till hammarö för att titta på när syrran springer ut! Sen om vi hinner (och det ska vi hinna) så ska vi åka in till stan för att titta på Jocke när han springer ut.. Han springer ju ut en timme efter Emma så vi borde hinna! Jag ska i alla fall hinna, för det är inte varje dag ens pojkvän går ur skolan :)

Förstår att det säkert kommer vara mycket studentfirande idag. Och jag passar väl på att säga grattis och lycka till till alla studenter! :D Ha en bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0