tillbakablick

Hej! Nu är jag tillbaka.. Har precis tittat på en gammal film från mellanstadiet när vi gjorde en massa olika teatrar. Vi hade nämligen Monica Helmersson som lärare och istället för att ha tråkiga historialektioner så lärde vi oss saker genom att göra egna teatrar. Såg en teater om Heliga Birgittas liv och en teater om Gustav Vasa.. Och herregud vad kul! Tänk er att se sig själv jätteliten, (jag trodde faktiskt jag va större när jag gick i femman) spela teater ! Och allt gick typ fel.. Haha, Jessica är den som är bäst, teaterapan, sen är det Joel som sitter där med sitt blonda lockiga hår och skrattar hela tiden, sen är det ju Sebba också som är jätteliten och också är jätteseriös! Under hela teatern så skrattar vi och gör fel och tappar saker, men allt blir så komiskt! Ja herregud vad jag saknar det!! Låg- och Mellanstadiet var en underbar tid , vi var som en liten familj kan man säga och kul va det!

Haha, det går inte beskriva men jag är helt uppe i varv av att få en tillbakablick av hur det var på den tiden.. Ja just det, jag sa på den tiden.. Jag börjar känna mig gammal, hahaha !

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och åka iväg till norge halv sju på morgonen! :O Ska städa, som vanligt ni vet ;) men kommer hem på onsdag , så kommer inte vara borta så länge ;) Ha det bra så länge, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0