fyndat smink! :)

Hej! Hur har er dag varit? Min har varit jättebra! Har ju varit i skolan idag och tro det eller ej, men jag märkte faktiskt att jag har saknat skolan nu den senaste veckan, eller först och främst var det väl klassen jag saknade. Vi började i alla fall dagen med att städa sedan blev vi bjudna på chokladpuddig, grädde, hallon och daim.. Sedan var det dags att köpa sminket som var kvar till jättebra pris! Men det blev så mycket smink kvar efter ett tag så att det blev jättelåga priser och till slut blev det utlottat! Så idag har jag verkligen fyndat.. Jag betalade kanske högst 140 :- för alltihop och egentligen kanske det skulle ha kostat ca 500:- eller till och med mer! Fick mig i fyra läppglans, en concealer palett, en concealer, ett löspuder, en toner och pyttelite eye gel :)



Efter skolan åkte jag direkt till Jocke så har precis kommit där ifrån nu.. Vi åkte även till hans farmor för att hämta hans kostymbyxor som hon hade sytt upp.. Ska bli kul att se honom imorn på studenten. Tror inte jag har sett honom i kostym förut, jo föresten på balen i nian såg jag honom faktiskt! ;)

Nu ska jag ta och städa mitt rum eftersom det kommer folk hit imorn, sen ska jag gå ut och springa!
Vi hörs sen! Ha det bra så länge, puss&kram :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig petter som orkar jogga! ;) vb

2009-06-10 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0