vila i frid andreas <3

Hej! Nu var det ett tag sen men det har ju visserligen varit midsommar så har haft annat för mig. Jag firade i alla fall midsommar med de närmsta, började hemma hos kusinen med syrran, pojkvännen och vänner och grillade och hade det jättemysigt, sen fortsatte vi till stan till syrrans klasskompis (före detta) där det fortsatte med dans hela natten! Jag hade jättekul tills en liten grej som hände när vi skulle åka hem, men det är löst nu.. Hoppas att andra har haft en lika bra midsommarhelg!

-

Jag förstår att kanske inte alla har haft en lika bra helg med tanke på det som har hänt Andreas Adolfsson. Det är så hemskt så man vet inte vad man ska ta sig till. Lider med de närmsta till honom .. Kan bara säga att han var en underbar person. Jag visste väl vem han var och man såg honom alltid med ett leende på läpparna och det är så jag kommer minnas honom! Vila i frid Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0