dålig uppdatering

hej! och förlåt för dålig uppdatering! men idag fick vi äntligen internet.. Telia sa att det kunde ta upp till åtta arbetsdagar så alltså kunde det funska efter tre. Men såklart så ska det ju ta åtta dagar och helger räknas inte in så ca två veckor utan internet är inte så kul ! lånade ju dator så fort jag kunde men denna helgen och veckan har jag inte kunnat eftersom jag har haft annat för mej..  kan ju berätta min helg lite kort.. fredagen startade med en trevlig förfest här och slutade i grums med film. På lördagen skulle jag och jossa åka in till stan , och jag är så nära på att missa bussen. Jossa ringde en kvart innan bussen gick så det var bara att slänga på sig kläder packa ner lite smink i väskan och springa iväg till bussen, som ligger mycket längre bort nu när vi har flyttat :( köpte mej bara ett par tygskor i stan, och blev väldigt avundsjuk på josefines två jackor! kvällen bestod av melodifestivalen och tvspel hemma hos jocke . Söndagen blev även den lugn med lite handboll och film ..

kan säga att jag längtar lite tills på torsdag då vi ska ha invigning av de två nya programmen, alltså stil, hälsa & image och inredning. Det kommer ca 120 pers från branschen för att titta på oss, och så kommer media och så blir det presskonferens och grejer. det roligaste av allt är att en känd makeupartist kommer till oss! Kia Wennergren tror jag hon hette och sminkade Lili & sussie som var med i melodifestivalen i lördags, och de var snyggt sminkade ! lite kul var det när siw berättade att hon hade pratat med henne, för då var hon upptagen och skulle iväg och sminka Jill Johnsson! coolt ..

måste dra mej nu, ska blåsa håret och åka till jocke . Men ni kan vara säkra på en uppdatering imorn efter skolan istället !

och än en gång, förlåt för den dåliga uppdateringen.. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0