provet gick bra!

Skönt , idag fick vi sluta en och en halv timme tidigare så kom hem mycket tidigare vilket var skönt! Provet som jag pluggade som en galning på igårkväll satte sig till slut och det gick faktiskt ganska bra. Jenny hade ju köpt klubbor till oss som vi satt och käkade på under tiden och då fick jag lite extra energi, haha. Det värsta med skolan nu är att vi knappt har något praktiskt längre. Vi har en massa arbeten som ska vara gjorda istället, men det är ju sånt man måste kunna. Men det känns lite tråkigt att inte fått sminka på ett tag , saknar det en aning :(

Ska strax försöka skriva en dikt till engelskan och jag hatar dikter! Jag är inte så djup så där som man ska va om man skriver dikter och när jag då försöker skriva något så skrattar jag åt mej själv för att jag låter så mesig! sen ikväll så ska jag dansa också och det ska bli riktigt kul, jag är faktiskt taggad för dans nu :)



puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0