i skolan

hej! sitter i skolan nu och har data .. och nu äntligen är jag klar med kursen och Rolf sa att jag ligger på MVG i betyg! Så nu behöver jag inte åka hit längre på fredagar.. Eller jag måste ju till skolan ändå för en enda mattelektion men skitsamma,  jag får väl offra mej för den. Vet faktiskt inte vad jag ska göra efter skolan idag eftersom matchen ikväll blev inställd. Det snöade ju igår och då stängde de av planen.. Kan ju inte vara med jocke heller eftersom han ska på studentfest på nöjes, som jag tror alla i hans ålder ska. Synd att man inte har åldern inne! det är faktiskt lite surt att man måste vänta ett helt år till innan man blir arton.

Hade tänkt berätta om invigningen nu, men jag gör det sen när jag kommer hem istället eftersom jag har alla bilder och så på datorn hemma. Ha det bäst! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0