ikea i mitt hjärta

.. ja hur skulle jag klara mej utan ikea ? har suttit hela kvällen och skruvat ihop sminkbord och en byrå och sedan har det borrats i väggar och sätts upp hyllor och speglar så nu börjar mitt rum kännas som ett rum, äntligen! och bara för att jag monterade möbler hela kvällen så missade jag filmkvällen hemma hos henka, och just när dom skulle titta på australia som jag har hört är jättebra :( blev lite ledsen.. men ska nog gå bort dit snart ändå för ska sova hos jocke, eller så kommer han hit och hämtar mej..

Det är liksom redan söndag kväll. Vad fort helgen har gått! och imorgon får man ta nya tag med en ny vecka.. inte så svårt med skolan när man har en så underbar klass, men sedan är det ju det där jäkla individuella valet som ska vara klart på fredag.. Funderar på Matte C, Psykologi A, Naturkunskap B och Historia A, men det går inte ihop ! måste ta ett snack med syon under veckan..



vi hörs mer imorgon ! puss&kram


Kommentarer
Postat av: Henka

du missade absolut ingenting, Australia var så seg och konstig.. en av dom sämsta jag sett :D

2009-03-16 @ 19:11:49
URL: http://carlsbergsoffan.blogg.se/
Postat av: Henka

du missa inget, australia var den sämsta film jag sett, nästan iaf :D

2009-03-16 @ 19:15:22
URL: http://carlsbergsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0