imorgon invigs våra program

hej! nu har jag precis kommit hem från hockeyn.. Grums förlorade med 5-2 men egentligen är jag inte så intresserad av just hockeyn utan mer utav sällskapet.. Dagen idag har varit väldigt lång! Det började med en promenad med klassen i det fina vädret och senare en genomgång i hur man noppar ögonbryn, så nu har vi perfekt fixade ögonbryn hela klassen. Efter det började vi förbereda inför imorgon och fortsatte med det hela dagen. Åkte ju och tränade lite på gymmet med josse också och åkte sedan hem och duschade och fortsatte på frisyren som ska visas imorn.. efter det åkte jag ju på hockey som sagt, och nu sitter jag här med världens huvudvärk som jag har haft sedan klockan fyra idag.. blä, hatar huvudvärk! och när jag väl får det så försvinner det inte, och värktabletter är värdelösa..

har ju fått lite mer info om makeupartisten som kommer imorgon. Hon hette Kia Wennberg och är en av sveriges största makeupartister och sminkar på t.ex MTV galan och melodifestivalen och andra stora saker .. Hon ska tydligen sminka två modeller och så ska vi få titta och ställa frågor.. åh, jag längtar lite tills imorgon .. har egentligen inga speciella förväntningar inför invigningen men det känns lite spännande ändå! mingelmat, olika tal, ett blixtlås som ska dras ihop för att knyta samman oss och branschen, presskonferens och sedan ska alla titta på oss hur vi arbetar !



puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0