inkompetent

hur lyckas jag? är jag helt störd eller störd? följde nyss med mamma ner i tvättstugan för att hänga tvätten och då stoppar hon in en ny tvätt och har ett helt annat tvättmedel än vad jag hade. Så då frågade jag vad det var, och då svarade hon tvättmedel. Ja men vad hade jag då ? Och då visar det sig att jag hade använt vitmedel! fan hur kan jag va så himla korkad. Okej, det var första gången jag tvättade och ingen hade sagt vilket tvättmedel jag skulle ta, så jag tog det första bästa. Men det gick ju helt åt helvete. Hur ska jag klara mej här i livet egentligen? Jag varken tvätta eller laga mat ! Stackars jocke som är tillsammans med en sån inkompetent tjej som mej ! ;) haha

och någon träning blev det ju inte heller eftersom josse var tvungen att plugga, men skolan går ju före så! ska nog ta mej en promenad istället, så att jag inte ställer till med någon mer oreda här hemma.. sen ska jag se om min älskling har tid för mej !

ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0