konstiga klipp

hej ! har precis kommit hem från skolan och gick raka vägen hem till pappa och slog mej ner vid datorn (mitt liv som emma säger) . Men seriöst? vad finns det annars att göra ? precis. Dagen idag började roligt.. hade idrott och jag , desse, julia och cherry spelade innebandy mot lärarkandidaterna och vilka vann tror ni ? jo vi tjejer såklart! efter idrotten hade vi engelska och svenska där vi ska börja med mytologi. Lät ganska jobbigt , men det var faktiskt intressant. Ska strax gå hem och käka något och sedan ikväll blir det springträning.. Känner på mej att en förkylning är på väg. Det känns liksom inte helt hundra i kroppen. Men om jag har tur så försvinner den nog. Men innan jag drar och käkar nu så tänkte jag lägga upp två klipp som jocke visade mej igår, ni kommer dö! hahaha




måste säga till josse och sara att dom ska ta det lugnt ikväll också! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir till helgen ist gullet ;)

2009-03-05 @ 17:39:46
URL: http://jharaldsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0