Ledig

Hej ! En ny skolvecka har startat idag, och tur som jag har så är jag ledig idag, den jobbigaste dagen på veckan! Hoppas på att det kommer gå fort de här två veckorna innan påsklovet och det tror jag faktiskt att det kommer att göra.. Har faktiskt inga planer för denna veckan, skulle tro att det blir som vanligt med skolan, träningar och Jocke. Hoppas på att det fina vädret kommer snart också, har ju hört att det ska bli tvåsiffrig värme på onsdag.. hoppas, hoppas, hoppas!

Ska strax göra mej frukost , eller det blir kanske lunch direkt? Jag sov ju tydligen helt oavbrutet till klockan ett ! Och när jag vaknade trodde jag klockan var nio eller något, men det va den ju inte och nu undrar jag hur jag ska klara av att somna ikväll.. Ska kanske ta en liten promenad för att få lite frisk luft, sen ska jag ju även dansa ikväll och denna gången hoppas jag att vi har Branca. Orkar inte med vikarie heller..

Ha en bra dag! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0