Let's Dance final !

sitter just och och käkar lite nudlar och försöker göra några instuderingsfrågor på hår- och hudförändringsprovet som vi har på måndag. Och jag förstår inte hur man kan lägga ett prov på en måndag! Då måste man ju plugga under helgen och det är inget jag ser fram emot iaf.. Inte så jätte mysigt att läsa om hur en finne bildas eller vad som händer när man får olika hudsjukdomar.. Visst det alla får det, men det är inte så kul att få reda på alla detaljer :S

När jag är klar med frågorna så ska jag åka till jocke och vara med honom ikväll. Och om jag får bestämma så ska vi se på Let's dance finalen! Eller det är ett måste.. Det är ju Laila, Magnus och Morgan som är kvar. Min personliga favorit är Morgan! Han är ju så skön! Och Laila är ju också superduktig men eftersom hon har dansat balett innan så är det lite fusk faktiskt tycker jag. För kan man dansa balett så kan man ju dansa nästan vilken dans som helst. Magnus ser mest ut som en jätte som skuttar runt , haha. Så det kommer nog stå mellan Laila och Morgan. Vem är din favorit? Och vem tror du vinner?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0