lördagsmorgon

godmorgon! nu har jag nyss vaknat och det var riktigt skönt att äntligen få sova ut. Igår va jag ju med josse och hon kom hit till mej först och sedan åkte vi vidare till grums och träffade lite folk och tittade på film och så. Kom ännu mer folk på kvällen men dom drog ganska så snabbt eftersom det blev för stelt , haha. Mamma kom och hämtade oss runt halv ett efter att hon hade hämtat emma och andreas i stan. Synd att det blev som det blev för dom..

Idag ska jag nog upp och kolla på hockey med jocke om han är pigg idag. Han har ju inte hört av sig än så jag tror nog han sover, och gissar jag rätt så är han en aning bakfull också. Men i så fall har jag ju josefin att gå med. Efter den matchen så ska jag träna i värmlandsbro, för vi hade tydligen lyckats få några tider till , vilket är bra men jag tycker inte om tiden :( Sen efter träningen blir det stress som vanligt och sedan ska jag på tjejkväll hos emma. Det ska bli riktigt mysigt men jag vet inte vad jag ska ha på mig än .. usch, även om garderoben är proppfull så finns det inget att ha på sig, visst är det konstigt?



ganska så nyvaken och mysig i soffan och tittar på barnprogram ;)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-14 @ 13:36:42
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: I Love Travel

Hoppas du haft en lyckad lördag då!



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en fortsatt trevlig helg!

2009-03-15 @ 01:29:18
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0