mat

usch vad jag är hungrig! väntar på att mamma ska komma hem någon gång så att jag kan få lite mat i magen. Sitter just nu och småäter på kakor och annat sött som finns i skafferiet.. Usch får sluta med det, för jag förstör ju aptiten.. Kvällen idag kommer spenderas med josse och vi får se vad vi hittar på, men gissar jag rätt så vet jag vad som händer! ;) Hoppas på att ta en tur till ikea snart någon dag för att köpa saker till mitt rum, det har inte blivit av än eftersom vi inte vetat hur vi skulle få med det hem men nu ska vi köpa allt på en gång och be dom köra hem det åt oss. Ibland kan min familj va lite smart förstår ni ;)

Kan ju även berätta att jag har beställt tid hos frisören för att färga mitt hår, eller ja göra ljusare slingor. Och denna gången ska det bli folieslingor (smala slingor) i hela håret så att det mörka i underhåret försvinner och så.. Men jag har ju inte tid förrän på påsklovet eftersom jag skulle tro att det tar väääldigt lång tid med min hästman!



vi hörs imorn! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0