ny vecka

hej! nu är det måndag igen och ännu en ny skolvecka har startat.. Idag började dagen med en 20 minuters promenad i duggregnet och sedan efter det satt vi och diskuterade olika frågor resten av förmiddagen. Efter Lunc så fortsatte vi med arbetet i kursen Arbetssätt och säkerhet (tror den heter så:S), så jag och viktoria eklund förberedde några frågor och åkte in till stan för att intervjua en hudterapeut. Men hon hade inte tid så vi får åka dit på onsdag istället.

Kan ju även konstatera att jag har fullt upp denna veckan! det är mycket som händer just nu. Förutom skola imorgon så har vi match klockan åtta på våxnäs mot norrstrand 2. Och matchen spelas på konstgräs, skönt! sedan på onsdag så har vi vanliga lektioner fram till lunch sedan ska vi åka till universitetet och titta på alla UF-företag och föreläsningar under wettergrensdagen.. Sedan på torsdag så fick tre i klassen turen att få vara assistenter till en makeupartist till schwartskopf visningen på blue moon bar som resten av klassen ska titta på under kvällen. Lite avundsjuk på de som blev lottade ! så då kommer hela torsdagen gå åt till det, tyvärr samma dag som mamma fyller år :( men jag ska nog baka en tårta eller något till henne istället! Sedan kommer fredagen och då har man ju bara en enda liten lektion på hela dagen och så kommer det bli ända fram till sommarlovet !!

nu väntar jag bara på att jag ska åka iväg och dansa, sen ska jag sooova ..

  

så här ser mitt rum ut just nu, inte riktigt klart än men.. lite stökigt är det också!

ha det så bra ! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser att du också har fastnat för MALMserien på ikea ;D jag har både sminkbordet och byrån, fast mörkare :-)

2009-03-17 @ 01:02:54
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0