pinsamt

haha , jag trodde ju det var final i let's dance igår. Inge dåligt lurad jag kände mej när jag insåg att det bara var semifinal, för alla jag hade pratat med hade sagt att det var final och jag var helt säker på det jag med! Lite pinsam situation nu då.. Men har det inte varit så de andra åren att det är final när det är tre kvar och så åker en ut först och sedan är det två kvar? det hade iaf jag för mej :S haha

Va ju hos Jocke igår som ni kanske förstår men han var ute och körde folk hela tiden typ så man kan väl säga att jag umgicks med Annelie istället. Somnade någon gång runt halv ett också och efter det hade tydligen Jocke varit ute och kört ännu mer under natten. Vaknade till mycket fint väder också så snart ska jag sätta mej i solen och plugga hade jag tänkt. Har ju tvättat av min moped och ska lägga in den på blocket och sälja den också hade jag tänkt. Får hoppas att någon vill ha den , för då ska pengarna sättas in på mitt resekonto, där jag sparar pengar tills jag vill åka någonstans.. 2010 vet ni brudar! då jävlar ;)

ikväll blir det ju träning också och efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Det finns en massa saker att välja på och jag får faktiskt lite smått beslutsångest faktiskt! Men det löser sig nog.

ha en fin lördag! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0