plugga, plugga, plugga!

Sitter och pluggar för fullt och får inte in något i skallen känner jag. Skulle passa bra att vara "sjuk" imorgon! Men sån ska jag inte vara nu, klart att jag kommer lära mej det här! tänk positivt, tänk positivt, tänk positivt.. Det brukar bli så här när proven läggs på måndagar och man måste plugga över helgen. Man börjar på söndag kväll då man egentligen vill slappa framför tv:n. Men istället sitter jag och råpluggar in saker som inte kommer sätta sig ändå! Det värsta är att jag har så höga krav på mej också! Jag vet inte varför , men det blir bara så.. Man kommer ju ingenstans om man inte satsar på att bli bäst? men sen om man blir bäst det vet man ju aldrig. Men det är bra att lägga ribban högt!

Kan ju även informera er om att jag har hittat ett fel på mobilen som hamnade i tvättmaskinen. Den går inte att ladda! Trodde ju först inte att det var något fel på den, men efter att ha prövat alla mobilladdare i hela huset så kom jag fram till att det inte funkar. Och nu är den helt urladdad, så kommer ingen med en mobil snabbt nu så lär jag dö :S (överdriver en aning)

tillbaka till pluggandet ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0